Köpek Eğitimi Beykoz

 

Köpek Eğitimi Beykoz 

 

İstanbul' un Anadolu yakasında bulunan en eski ve yeşillik bir yerleşim merkezi olan Beykoz, denize kıyısı olan bir yerdir. Burada ikamet eden ve evinde hayvan besleyenlerin besledikleri hayvan türü de köpek olanların sahibi oldukları köpeğin eğitimi için seçebilecekleri en kaliteli ve en güvenilir köpek eğitim merkezi Beykoz Köpek Eğitimi Merkezi'dir.  

 

Beykoz köpek eğitim merkezin de köpeklere verilen eğitimler sevgi ile verilir ve eğitmenler uzman ve deneyimli personeldir. Burada her türde köpeğe eğitim verecek uzman personel bulunmaktadır. Verilen eğitimlerde, ilk alınması gereken eğitim olan tuvalet eğitimi ile temel itaat eğitimi başta olmak üzere, ileri itaat eğitimi, alan koruma eğitimi, sosyalleşme eğitimi, aktör köpek eğitimi, yavru köpek tuvalet eğitimi, yavru köpek tasma eğitimi, yavru köpek itaat eğitimi, bodyguard eğitimi, koruma eğitimi, köpeğinizin show ve dizilerde oynamasını istiyor iseniz bunun için gerekli olan show eğitimi gibi eğitimler verilmektedir. Bu eğitimler dışında da istediğiniz bir eğitim Beykoz Köpek Eğitimi Merkezi' n de verilir. Bu eğitimler işyerinde, evde, ofiste, fabrikada, bahçede, villada verilebilir. İstediğiniz her alanda eğitim merkezini aradığınız takdir de eğitim verilir.    

 

Beykoz köpek eğitim merkezin de verilen eğitimler ömür boyu garantili olup eğitim sonunda da eğitim sertifikası verilmektedir. Sadece eğitim değil eğer köpeğiniz ile ilgili bir sorun yaşıyor iseniz merkezi aradığınız takdirde eğitmeler evinize gelir ve köpeğinizin probleminin en kısa zamanda çözüme ulaştırılması sağlanır. Köpeğinizde olan sorun uzmanlar tarafından karakter analizi yapılarak sorun anlaşılır ve çözümü bulunur. Bu şekilde köpeğinizin sorunu çözüme ulaştırıldığın de köpeğiniz ile olan bağınız da daha güçlü olur. Beykoz köpek eğitim merkezine ulaşmak için arayabileceğiniz telefon numaraları 0850 885 03 48 ve 0542 290 77 61'dir.  

 

Köpekler çok akıllı ve sadık hayvanlar oldukları için eğitime yatkın hayvanlardır. Ayrıca köpeğinize eğitim aldırdığınız da köpeğiniz size daha iyi bir arkadaş olur. Köpeğinizi özellik ile evde baktığınız zaman bazı eğitimleri aldırmadığınız takdirde, bu eğitimler özellik ile tuvalet eğitimi ve temel itaat eğitimidir, köpeğiniz ile aynı evi paylaşmak oldukça zor olacaktır. Bu sebep ile köpeğiniz ile daha iyi bir iletişim kurmak için temel alınması gerekli olan tuvalet eğitimi ile temel itaat eğitimini (dur, bekle, yat, kalk, otur gibi temel komutlar) aldırmanız gerekir. Bu eğitimleri kendiniz köpek pansiyonu vermeniz oldukça zordur. Çünkü unutmayın ki her konunun mutlaka bir uzmanlığı vardır. Köpeğinizin sosyalleşme sorunu olabilir, hırçın olabilir, saldırgan olabilir, bir türlü tuvaletini nereye yapmasını öğrenmek için direnip olduğu yere bırakabilir, bunun gibi başka sorunlar da olabilir. Bu sorunları kendiniz aşamıyor iseniz köpeğiniz ile yaşam günden güne zorlaşır. Köpeğiniz ile iyi bir iletişim kurarak bu sorunları aşmak için bir uzmandan yardım almanız gerekir. Bu gibi sorunlara ve daha fazlası için gereken profesyonel yardımı Beykoz Köpek Eğitim Merkezi' n de bulabilirsiniz. Unutmayın ki bu problemler merkezde çalışan uzmanlar tarafından kısa sürede çözüme ulaştırılmasının yanında da köpeğinize istediğiniz eğitim ömür boyu köpek eğitimi garantili olarak eğitim sonunda da sertifikalı olarak verilir.  

 

Evinize getirdiğiniz köpek, eve geldiği andan itibaren evin bir ferdidir ve evinizin bir ferdinin en iyi eğitimi alması için Beykoz Köpek Eğitimi Merkezi ile en kısa sürede yukarıda yazılı olan irtibat numaralarını arayarak irtibata geçin. Sizin için önemli olan ve sevdiğiniz köpeğiniz için en doğru kararı verin ve sevgi ile şiddet görmeden eğitim almasını sağlayın.  

Hause Of İstanbul Dog Kennel  


Yorumlar